Wednesday, October 12, 2016

Forex 360 System

As 'n vroeë adopter van 360T, het Ou Mutual baie tevrede met die ondersteuning wat deur 360T vir business as usual en verskeie integrasie projekte oor die jare. Die portaal het 'n baie hoë beskikbaarheid persentasie. en 360T bied altyd 'n professionele diens in alle interaksies met hul kliënte. Sandy Levine Tesourie Systems projekbestuurder 360T is 'n tegnologie verskaffer wat sonder huiwering kan reageer en 'n toenemend komplekse mark te fasiliteer. Nick Freitag Senior Handelaar, buitelandse valuta Een van die belangrikste faktore waarom Lufthansa gekies 360T was beslis die verskeidenheid van instrumente. Ons het ook graag die deursigtigheid van die pryse aan die banke en die uitstekende kliëntediens. Torsten Kohrs Groep TreasurerA diens om voordeel te trek nuwe en ervare handelaars trein om handel te dryf handel om voordeel te trek Belê versigtig Buigsame opleiding reëlings by jou lokasie. Suksesvolle en buigsame handel metodes. Private 1-1 vergaderings met jou toegewyde afrigter. Alle afrigters is hoogs ervare en suksesvolle handelaars. Ondersteuning aan eerste winsgewende bedrywe te maak. Opvolg ondersteuning in stand te hou en werk jou handel stelsel. 'N Diens gereeld deur Trust. Transparency. Intelligence Kontak ons ​​gerus vir meer inligting of om jou persoonlike Train. Trade. Invest diens vroegtydig van die gewenste timing. forex-wetenskap (James de Wet) Review Besoek webwerf Dit sê dit alles: Eerstens, ek aplogise vir die gebrek aan kommunikasie van my kant die afgelope week. Ek is die tyd neem om my pad (en dié van Forex-en Skeikunde) oorweeg om vorentoe te beweeg in die toekoms. Ek is ook sukkel deur 'n paar persoonlike kwessies wat ek nie wil hier bespreek. Aan die begin van verlede maand, het ek gestop bied opleiding en sein dienste aan Forex-handelaars, en het die handel copier diens aan oorwegend my Handves Groeplede. As jy 'n handel copier, sal jy weet dat die resultate minder gewees het as suksesvolle en die huidige resultaat is 25,6 drawdown sedert 1 Maart. Ek kon 'n baie meer oor die onttrekking sê, maar ek sal hou dit eenvoudig: Op 7,5: 1 hefboom, hierdie vlak van onttrekking is te wagte by geleentheid. Die mark has not is maklik nie, maar ek het ook handel foute en oordeelsfoute. Ek is nie verskonings maak nie - dit is wat dit is. Soveel as wat ek hou nie my copier kliënte sien in 'n onttrekking, is dit deel van die saak en die risiko's moet aanvaar word. Na meer as 'n dekade van die handel die markte, het ek uiteindelik besluit om op te hang die stewels sal ek stop al die handel dienste onbepaald, insluitend alle opleiding, kursusse, seine en die handel copier. Ek sal fokus op my eie persoonlike handel en een of twee groot kliënte. Die redes hiervoor is verskeie, insluitend persoonlike redes, en ek dont voel dit nodig of toepaslik is in hulle om te gaan in hierdie brief. Vir diegene wat My gevolg het vir die jaar, ek dank u vir u ondersteuning en, in baie gevalle, vriendskap. Vir diegene wat die handel copier gevolg het, sal 'n paar goeie ambagte maklik herstel die huidige onttrekking, en die mark is gebind om daardie geleenthede gou bied - miskien selfs hierdie week. Ek sal beslis die werk wat ek gedoen het met duisende van die handelaars regoor die wêreld vir so lank mis, maar aan die ander kant, dit gee my die kans om my handel te fokus op meer spesifieke befondsing. As jy 'n handel copier, kontak 4xSolutions om hulle te vra om jou copier rekening met Forex-en Skeikunde te kanselleer. Hulle mag in staat wees om aan te beveel ander copier dienste aan jou as jy geniet die konsep. Wees versigtig en baie geluk vir jou handel futureSonic R. System ddaytrader, my Fes nooit ooreenstem met joune. En dit is moeilik om te sê van jou kaarte wat jou getalle juis is. Wanneer jy tyd het, sal dit help as jy die werklike prys getalle kan byvoeg by jou fib gereedskap op die uitbreiding lyne te verskyn. Edit: Soos jy kan sien, my FE 162 is op 133,40, nie 133,74 as jou grafiek dui. Jy moet die fib uitbreiding instrument, en nie die retracement instrument soveel gebruik hier op VF doen. Jy meet die swaai van die 134,42 spilpunt lae anker tot die 135,04 reaksie hoë anker, en jy dan voeg die uitbreiding van die 134,42 spilpunt laag. Die fib uitbreiding instrument meet die swaai van 135,19 hoë anker aan die 134,42 spilpunt lae anker, en dan voeg by dat uitbreiding (van) die 135,04 reaksie hoë anker. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Jy moet die uitbreiding instrument fib gebruik, en nie die retracement instrument soveel hier op VF doen. Jy meet die swaai van die 134,42 spilpunt lae anker tot die 135,04 reaksie hoë anker, en jy dan voeg die uitbreiding van die 134,42 spilpunt laag. Die fib uitbreiding instrument meet die swaai van 135,19 hoë anker aan die 134,42 spilpunt lae anker, en dan voeg by dat uitbreiding (van) die 135,04 reaksie hoë anker. Soos jy sê, hou dit eenvoudig. As jy 'n 162 uitbreiding van die verspreiding tussen 134,42 en 135,19 wil, in die afwaartse rigting, moet dit wees af van 134,42 en neem jou af te 133,17. Aan die ander kant, as jy 'n 162 uitbreiding van die verspreiding tussen 135,05 en 134,42 wil, dit neem jou na 133,39. behalwe dat baie duidelik wiskunde Enigiets is 'n fout Edit: Let Ek gebruik 162, terwyl die werklike fib instrument gebruik 161,8, wat die resultate deur 'n pit of so sal wissel. gering in vergelyking met die punt wat hier gemaak. Die wiskunde is maklik om te doen. Net die verspreiding (verskil) tussen twee vlakke, dan kry 162 van daardie verskil, dan trek dat 162 bedrag van die onderkant vlak. Retail handelaars sal nie oorleef waar waarheid ondergrawe vir wins Soos jy sê, hou dit eenvoudig. As jy 'n 162 uitbreiding van die verspreiding tussen 134,42 en 135,19 wil, in die afwaartse rigting, moet dit wees af van 134,42 en neem jou af te 133,17. behalwe dat baie duidelik wiskunde Enigiets is 'n fout Ek is nie seker wat jy hier sê, TAH. A 1,62 uitbreiding van die 135,19-134,42 swaai, moet jy die waarde van daardie verlenging trek uit 135,05, nie uit 134,42. Die gebruik van heelgetalle wat jy wil hê hierdie 135,05-1,24 133,81 My waarde was eintlik oor 133,75, maar die fib instrument, as jy daarop, gebruik 1,618, nie 1,62, en ook die fib instrument in ag neem die fraksionele pitte, en nie rond en af ​​soos ek gedoen het hier. Jy trek die 1.24 uit 1.34.42. Dit is 'n algemene fout hier op VF, maar dit is 'n fout nietemin. Dit is die rede waarom die fib retracement instrument nie as 'n fib uitbreiding instrument moet gebruik word, behalwe vir die vind van 1,10-1,27 ommekeer gebiede. Andersins, die manier wat ek beskryf, wat is die wyse waarop die uitbreiding instrument is ontwerp om gebruik te word, is die korrekte gebruik van fib uitbreidings te verwag S / R. Hier is die huidige prys aksie wat 'n direkte weerkaats van die 2,618 soos gemeet vanaf 135,05, en nie uit 134,42 as jy voor dit behoort te wees. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Die hele betekenis van kwota 162 extensionquot is dat die loop uit (uitgebreide) van die reeks (die verspreiding / verskil tussen H en L) word gemeet vanaf die tempo vlak. Dit is wat betekenis gee aan die lengte van die vlug. Dit is 162 verby die tempo kant. Edit: As jy die 162 afstand af te trek van die teenoorgestelde kant van die tempo, dan in werklikheid jy aankom by 'n plek wat net 'n 62-uitbreiding. In die reeks. Edit: Jammer, ek vra om verskoning vir die pette. Retail handelaars sal nie oorleef waar waarheid ondergrawe vir winste Ek is nie seker wat jy hier sê, TAH. A 1,62 uitbreiding van die 135,19-134,42 swaai, moet jy die waarde van daardie verlenging trek uit 135,05, nie uit 134,42. Die gebruik van heelgetalle wat jy wil hê hierdie 135,05-1,24 133,81 My waarde was eintlik oor 133,75, maar die fib instrument, as jy daarop, gebruik 1,618, nie 1,62, en ook die fib instrument in ag neem die fraksionele pitte, en nie rond en af ​​soos ek gedoen het hier. Jy trek die 1.24 uit 1.34.42. Dit is 'n algemene fout hier op VF, maar. Hier het ek die maatstaf van die eerste Hoë geneem om Lae swang. Toe het ek verhuis dat maatstaf oor en af ​​sodat dit begin van die tweede laer High en strek afwaarts. In hierdie Senario, die 162 FE van die oorspronklike swaai afstand, toegepas op die tweede laer hoë, neem jou af te 133,03. Die resultate wat jy kry kan fyn werk, maar hulle nie verteenwoordig 162 van enigiets wat ons te doen het met hier, sover ek kan sien. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Draad: Forex 360 Forex 360, 'n eenvoudige, maar doeltreffende Forex strategie Ek het probeer om baie stelsels en dit is die eerste wat ek gehad het enige sukses met. Op die strategie. 15m Chart (enige twee): SMA (5, rooi) SMA (3, blou) Osma (12,26,10) MACD (verstek) Koop reëls: Blou SMA kruisies rooi. Osma het net omgekeer positiewe MACD negatiewe, bewegende up of lae reëls positiewe Sell: (teenoorgestelde) TP en SL: Ek gewoonlik gestel TP op 2 pitte versprei, maar jy sal dikwels in staat wees om te neem tot 10 pitte, by die meeste 30 of so. Ek havent het 'n stop verlies vir hierdie een keer, maar ek neem aan jy sal in staat wees om vorendag te kom met 'n. Wanneer 'n handelsmerk gaan teen my Ek TP verander na een pit versprei en wag. Ekstra dinge: Slegs getoets op demo rekeninge. Ek het net begin om dit te gebruik op 'n site OANDA praktyk rekening, sodat dit sal nie verval. Link na rekening: myfxbook / lede / AEN360 / forex-360/127233 aangepaste weergawe van 'n strategie gevind vir gratis op die internet Geredigeer deur FXM130 2011/06/23 by 11:39.


No comments:

Post a Comment