Monday, October 17, 2016

Counter Trend Trading Strategie Forex

quotFade die Movequot: A Counter Trend Trading Strategie Terwyl die meeste handelaars wat handel in die rigting van die langer termyn tendens sal erken word die hoër waarskynlikheid manier van handel, daar is 'n paar handelaars wat op soek is na 'n geldeenheid paar verhandel as dit terug op of trek terug van sy algehele tendens. Dit is vir hierdie handelaars wat hierdie stuk is geskryf. Oor die algemeen, na 'n geldeenheid paar n sterk beweeg het gemaak oor 'n lang tydperk van die tyd in een rigting, 'n retracement waarskynlik plaasvind. Die sterker en meer die skuif in die rigting van die neiging is, hoe sterker is die nadeel is geneig om te wees. (Soos in die geval met feitlik alles in die handel, is daar absoluut geen waarborge nie.) Letrsquos 'n blik op die daaglikse grafiek van die AUDJPY paar belowhellip Op hierdie grafiek het ons drie voorbeelde van ldquofading die moverdquo. Die eerste is gebaseer op 'n 5 dag skuif na die onderstebo wat voortgegaan om 230 pitte en die retracement verhuis 110 pitte in die teenoorgestelde rigting. Die tweede is 'n 7 dag lomp beweging van 380 pitte met 'n retracement van 220 pitte. Die laaste voorbeeld is 'n 6 dag lomp beweging van 360 pitte met 'n retracment van ongeveer 85 pitte. Jy kan sien dat daar na elke sterk beweeg in die rigting van die tendens, is daar 'n retracement of konsolidasie. ldquoFading die moverdquo beteken dat 'n handelaar sal wag vir die skuif na die onderstebo te stal. Dit stalletjie mag plaasvind op 'n vlak van ondersteuning of weerstand of 'n fib vlak byvoorbeeld. Dit kan verder geïdentifiseer deur die tipes kandelaars wat vorm op die punt van die stalletjie. 'N handelaar sal die uitkyk wees vir dojis, lang Wicks of lomp ommekeer kers patrone langs die vlak van ondersteuning wat die vorming van. Sodra dit stalletjie kom, die handelaar sal dan die gewemel ldquofaderdquo. Met ander woorde, sal hulle 'n handel oop te maak in die teenoorgestelde rigting van die oorspronklike movehellipthey sou wees verkoop of vervaag die AUDJPY in hierdie geval. Dikwels die ldquoFade die Moverdquo strategie is in diens van fundamentele handelaars op 'n korter tydperk grafiek na 'n nuus uitsending sterk beweeg 'n geldeenheid paar in een rigting of die ander. Die denkproses is dat nadat die aanvanklike oplewing of skerp styging in die prys, sal die nadeel / retracement voorkom en hulle kan ldquo vervaag die moverdquo. Hou in gedagte, maar dat wanneer die handel teen die heersende tendens of op 'n langer of korter voorraad, 'n handelaar neem op addisionele risiko. Om hierdie punt, o ne ding wat onmiddellik opvallend van ons voorbeelde op die AUDJPY grafiek toon, is dat daar werklik geen korrelasie tussen die sterkte of duur van die skuif en die bedrag van die retracement. Dit is 'n groot uitdaging wanneer die handel teen die tendens: die langer termyn tendens kan terugkeer te eniger tyd. Laastens, as 'n handelaar is die gebruik van hierdie strategie in 'n verslechtering neiging, die handelaar wag vir die paar om stalletjie in sy skuif na die negatiewe kant en hulle sou dan vervaag die skuif deur die koop van die paar. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. ORBP Counter-Trend Trading Strategie (Filter 038 afrit) I. Trading Strategie Ontwikkelaar: Toby Crabel (ORBP: Opening Range Breakout voorkeur). Bron: Crabel, T. (1990). Dag Trading met Korttermyn Prys Patrone en Opening Range Breakout. Greenville: Handelaars Press, Inc. Konsep: Volatiliteit uitbreiding met 'n toonbank-tendens vooroordeel. Navorsing Doel: Performance verifikasie van die teen-tendens filter en tyd uitgang. Spesifikasie: Table 1. Resultate: Figuur 1-2. Handel Setup: N / A. Handel Entry: ORBP Counter-Trend: A handel geneem teen 'n voorafbepaalde bedrag bo / onder die oop. Die voorafbepaalde bedrag is bekend as die rek. Lang ambagte: In 'n lomp modus (gedefinieer deur die Filter Table 1), 'n koop stop geplaas op oop stuk. Kort ambagte: In 'n lomp af, 'n verkoop stop geplaas op oop stuk. Handel afrit: Table 1. Portefeuljekomitee: 42 futures markte uit vier groot marksektore (kommoditeite, geldeenhede, rentekoerse en regverdigheid indekse). Data: 32 jaar sedert 1980. Toets platform: MATLAB. II. Sensitiwiteit Toets Alle 3-D kaarte is gevolg deur 2-D kontoer kaarte vir Wins Factor, Sharpe Ratio, Ulkus Performance Index, CAGR, Maksimum Onttrekking, Persent Winsgewende Trades, en Gem. Win / Gem. Verlies verhouding. Die finale foto toon sensitiwiteit van Equity kurwe. Getoets Veranderlikes: TrendIndex amp TimeIndex (Definisies: Tabel 1): Figuur 1 Fondsprestasie (insette: Tabel 1 Kommissie amp glip: 0). TrendIndex 2, 80, Stap 2 ORBP Counter-Trend: A handel geneem teen 'n voorafbepaalde bedrag bo / onder die oop. Die voorafbepaalde bedrag is die stuk (hierbo omskryf) genoem. Lang ambagte: In 'n lomp modus (gedefinieer deur die filter), 'n koop stop geplaas op oop stuk. Kort ambagte: In 'n lomp af, 'n verkoop stop geplaas op oop stuk. Tyd afrit: N ste dag aan die einde, N TimeIndex. Stop verlies afrit: ATR (ATRLength) is die gemiddelde Ware Range oor 'n tydperk van ATRLength. ATRStop 'n veelvoud van ATR (ATRLength). Lang ambagte: A verkoop stop geplaas op toetreevlak ATR (ATRLength) ATRStop. Kort ambagte: A koop stop geplaas op toetreevlak ATR (ATRLength) ATRStop. TimeIndex 1, 40, Stap 1 ATRLength 20 ATRStop 6 TrendIndex 2, 80, Stap 2 TimeIndex 1, 40, Stap 1The RSI Trendline Strategie is in wese 'n ommekeer strategie en dit maak gebruik van die RSI aanwyser in 'n onkonvensionele manier. Die relatiewe sterkte-indeks (RSI) aanwyser is ontwikkel deur J. Welles Wilder en sy 'n momentum ossillator wat die spoed en verandering van die prys beweging meet. Die RSI ossilleer tussen 0 en 100 en die dikwels gebruik om oorgekoop en oorverkoopte toestande in die mark, divergensie meet of dit kan gebruik word om die algemene tendens te identifiseer. Eintlik is die RSI is die ontleding van die totale aantal af periodes teenoor die totale aantal up tydperke en plotte die gemiddelde op die RSI kurwe. Daar is baie verskillende tegnieke vir die gebruik daarvan, maar dit kan verander na gelang van elke handelaars behoeftes. RSI Trendline Strategie Instelling Volgens Wilder die verstek RSI instellings moet wees 14 periodes, maar in ons voorgestelde strategie gaan die 20 periodes as ons RSI instellings gebruik. Die rede waarom gaan die 20 periodes gebruik is omdat 20 is verskeie van 200 tydperke, en die 200 periodes dra 'n groot invloed en sy 'n groot sielkundige aantal dikwels gebruik word deur die slim geld om 'n uptrend of 'n verslechtering neiging definieer. Ons dont wil 'n groter tydperk gebruik omdat dit die begin van 'n nuwe tendens te laat kan aandui, maar ons nie wil 'n vinniger tyd te gebruik, want dit 'n baie valse seine kan genereer. Dankie vir jou lesers. Ons is werklik dankbaar hoop dat jy graag die strategieë wat ons deel. As jy hier wil die strategieë, sal jy absoluut lief vir ons jongste strategie. Die MorningPips Trading System Die doel van Morningpips is om handel te voltooi deur die oggend. Eenvoudig soos dit. Check dit uit Ons gebruik die RSI aanwyser om ons te wys as die heersende tendens geëindig en 'n nuwe tendens is aan die gang, maar soos hierbo genoem, is nie van plan om die oorkoop / oorverkoopte voorwaardes meet of as 'n crossover stelsel, gaan dit neem 'n stap verder en kyk vir 'n onderbreking in momentum van die heersende tendens. Wat ek bedoel met hierdie is dat gaan om te kyk na die veranderinge in pryse in vergelyking met die veranderinge in die piek en die vallei wat die RSI aanwyser sal genereer. Eis jou 60 Geen Deposito Bonus Hier Al wat jy nodig het, is om jou lewe rekening geverifieer Natuurlik, moet jy 'n lewendige rekening oop te maak. 2 Brokers dat ons soos 'n klomp USD30 uit elke forex makelaar hieronder. Beide Forex Brokers het 'n uitstekende telling Ons gebruik albei hierdie makelaars en hulle trots te bevorder as die bogenoemde grafiek dui die RSI-Trendline strategie die beste werk op die 1 uur tyd, maar met sy toepaslikheid kan gebruik word op enige tyd raam. Die reëls van die stelsel is eenvoudig, ons moet net die mees onlangse RSI pieke of dale verbind met 'n tendenslyn en 'n tempo van die TL sal ons waarsku dat die mark sy stoom verloor het en die heersende tendens het sy momentum verloor. Daar is nog 'n toestand wat moet tevrede wees om 'n handelsmerk te voer, moet ons vir die prys om stil te wees handel onder sy Trendline, so goed moet die RSI tendenslyn te verbreek, maar die prys om stil te word handel onder sy tendenslyn . Dit is die belangrikste beginsel ten einde vir die RSI-Trendline strategie om te werk, want dit vertel ons daar is ook 'n verskil tussen momentum en prys. Momentum gaan altyd voor prys en dis die rede waarom hierdie strategie 'n groot opbrengs kan lewer. In die bogenoemde grafiek, kan ons 'n voorstelling van hoe 'n kort opstel sou lyk het. In terme van stop verlies vlak, is altyd iets om die kers waarop die RSI het sy tendenslyn gebruik, so in die geval van ons kort opstel ons SL bo wat lamp sal wees. In terme van wins teiken, gaan die RSI weer gebruik en wag totdat sy veranderende momentum in die teenoorgestelde rigting. Meer oor ons Ons is 'n groep van hoogs passievolle handelaars en liefde aan ons inhoud as ons manier om terug te deel. Dit is 'n versameling van die mees kragtige strategieë beskikbaar en ons gee dit weg teen geen koste. Let tyd neem om ons daaglikse besoek aan elke video te hersien. En moenie teken vir ons nuusbrief om die ongelooflike handel templates wat ons weggee aflaai. Baie dankie vir die feit dat ons site besoeker en moet asseblief aktief te wees in jou kommentaar op die video's te help om verder te verbeter. Latest8230 Geslote Koop EURUSD 1,11699 vir 10.3 pitte, totaal vir vandag 30,1 pitte Gartley Patrone MT4 aanwyser - Gratis MT4 aanwyser t. co/Ea68xc6GH3 EURUSD Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/B1796rNVqV USDJPY Weeklikse Forex voorspelling - 29 Augustus om 2 September 2016 t. co/6oMGqi9bGQ USDCHF Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/tPJZ2OHkjZ Ons Hoof Kategorieë Disclaimer Theres altyd 'n disclaimer in webtuistes. Maar in plaas van om die gewone wetlike terme opgestel deur prokureurs, ons is net gaan sit dit in eenvoudige Engels as ons graag gemaklik te wees. Jy moet weet dat vorige prestasie en toekomstige prestasie is nie dieselfde ding nie. Vorige prestasie is 'n bewese rekord van wat in die verlede en toekomstige prestasie gebeur baie anders as vorige prestasie kan wees. Enigiets wat goed in die verlede gedoen het nie goed doen in die toekoms, wie weet, reg Jy moet gesonde verstand soms gebruik en weet whats real en whats duidelik 'n bedrogspul. Om ons beste vermoë, het ons uit net wettig produkte en dienste op ons webwerf. Jy en jou alleen het die mag om enige belegging besluit te neem. As jy nie die risiko kan neem, ongelukkig, enige vorm van 'n belegging of handel is nie vir jou. En asseblief. die laaste ding wat ons wil hoor is kla of huil as dit net weerspieël sleg op jou. Jy moet die risiko in Forex en die finansiële markte te verstaan ​​voordat jy involved. Counter-tendens handel ek sal my missie begin om te bewys dat die tendens is jou vyand, en foto's van teen-tendens ambagte te plaas. Ek sal nooit 'n handelsmerk in die rigting van die kort termyn tendens, net anti-tendens neem. Toonbank tendens is wanneer jy sou verwag prys tot 'n vlak in die teenoorgestelde rigting van die tendens te bereik. Kan wees onder die punt waar die oorspronklike tendens begin, of ver onder. Tendens gee jou alles om te wen wanneer die handel teen, en om alles te verloor wanneer die handel met. Dink hieroor noukeurig. Die geheim is in die sin. Nog 'n ding om te onthou wanneer die handel die forex mark is Vertroue amp Geduld. Ek sal nie deel van enige stelsel, aanwysers of templates. Slegs die filosofie Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Nie oor hoeveel jy wen, maar hoeveel jy los geword Oktober 2012 Status: Cant dink outsideEnlarge die boks 679 Posts Hallo VF. Ek sal my missie begin om te bewys dat die tendens is jou vyand, en foto's van teen-tendens ambagte te plaas. Ek sal nooit 'n handelsmerk in die rigting van die kort termyn tendens, net anti-tendens neem. Ingeskryf my vriend geword Augustus 2014 Status: Lid 393 poste hier Ek sal 'n voorbeeld van 'n basiese toonbank-tendens handel oor die 15M tydperk plaas. Wanneer jy uitvind 'n manier om te sien verswakking in die tendens, of 'n ander manier om toekomstige prys voorspel, moet jy in staat wees om hierdie metode te handel sonder enige verlies nie. Ive het bygevoeg 'n SL van 10 pitte omdat ek nie tyd het om meer as 5 ambagte te bestuur op 'n tyd. Met 'n oorwinning tempo 70-80 en fokus op groter as SL moet jy dit im maak van geld sien op die lange duur. Hierdie konsep is baie baie winsgewend as jy dit handel reg As jy dit nie handel te dryf dit reg sal jy julle rekening verloor. Ek sal jou laat ouens met hierdie twee faktore moet jy lank bestuur voordat selfs concidering handel teen-tendens. (Miskien youve beheer hulle reeds) Vertroue amp Geduld Dink na oor wat dit beteken in die handel, en dink oor hoe jy dit kan gebruik vir jou eie beswil. Geduld is baie belangrik. Dankie vir die inskrywing aangeheg Image (Klik om te vergroot) Counter tendens is waar jy sou verwag prys tot 'n vlak in die teenoorgestelde rigting van die tendens te bereik. Kan wees onder die punt waar die oorspronklike tendens begin, of ver onder. Retracement is gewoonlik 'n voortsetting van die oorspronklike tendens. Tendens gee jou alles om te wen wanneer die handel teen, en om alles te verloor wanneer die handel met. Dink hieroor noukeurig. Die geheim is in die sin. Ek was in die war oor die verskil te so dankie vir verheldering. Ek stem saam handel neem vertroue en geduld (sedert DD tyd kan neem voordat dit omgeslaan) en almal gebruik verskillende vorme van handel tegnieke. Ek is nuuskierig al is, wil jy 'n aanwysers gebruik glad of doen jy handel net deur te kyk na die prys ook, ek gebruik om retracement gebruik om teen tendens handel, maar was onsuksesvol baie tyd. Ek dink im net sleg op die identifisering einde van tendense, maar oh well. Ek is egter geïnteresseerd in jou stelsel so ek sal skryf vir die forum en sien uit daarna om jou toekoms handel planne. GL Ek was verward oor die verskil te so dankie vir verheldering. Ek stem saam handel neem vertroue en geduld (sedert DD tyd kan neem voordat dit omgeslaan) en almal gebruik verskillende vorme van handel tegnieke. Ek is nuuskierig al is, wil jy 'n aanwysers gebruik glad of doen jy handel net deur te kyk na die prys ook, ek gebruik om retracement gebruik om teen tendens handel, maar was onsuksesvol baie tyd. Ek dink im net sleg op die identifisering einde van tendense, maar oh well. Ek is egter geïnteresseerd in jou stelsel so ek sal skryf vir die forum en kyk. Dankie my vriend. Ek het wel 'n stel aanwysers ja. MAAR dit is net om die mark te ontleed en te weet wat die mark manipuleerders doen met die prys. Ek het geen ADX, Stoch, ma ens My inskrywings is gebaseer op wat ek sien op die grafiek. Hoe meer ambagte wat jy doen, sal hoe beter is jou gevoel van die mark te kry. Maar ek het iets baie spesiaal dat ek vertrou en gebruik vir die ontleding van gevind. Ek stel belang in jou stelsel so goed. Dit gaan so fassinerend hoe so baie verskillende konsepte kan succed in forex, selfs al is die meeste misluk. Nie oor hoeveel jy wen, maar hoeveel jy looseCounter tendens handel geword Februarie 2006 Status: Geometriese Trader 321 Posts Ive been plaas meestal op Moneytec maar ek dink ek sal skuif hier, ek wil dit meer, meer vriendeliker. Vir byna 3 maande nou het ek probeer om handel te dryf teen die tendens, basies wag vir momentum te verminder en die opbou van my posisie teen die tendens. Dit werk wonders tot 2-3 weke gelede sedert basies was daar net een rigting en dit is oral kortsluiting die dollar. Elke keer as die momentum gelyk te stadig Ek het gedink ten minste 'n regstelling sal plaasvind. So ek sou begin opbou my posisie. Geen manier, net nog verder puntig, neem my uit elke keer. My live rekening het met 25 - Ek het begin lewende handel aan die begin van April, nadat hy my demo rekening op 40 met behulp van slegs Conter tendens handel. Op hierdie punt Im dink aan hierdie stelsel sloot heeltemal Ek weet wat dit gesê word oor 'n nuwe stelsel om nie te sloot dit by die eerste verlore ambagte, maar ek regtig bevraagteken die hele konsep van die toonbank tendens handel ná die lees van die laaste 3 weke beweging teen die dollar. Net oop 'n Wekelijks grafiek en kyk 3 mooi en duidelik bulish kerse. Tans Im op te hou, nie meer live ambagte, totdat ek besluit wat om volgende te doen. Wat doen jy mense dink toonbank tendens handel Is daar iemand hier suksesvol handel teen die tendens in 'n volhoubare wyse geword April 2006 Status: Lid 22 Posts voordat verloor 25, hoeveel het jy verdien met hierdie strategie te bereken die risiko / beloning. Miskien is dit normaal. Vir byna 3 maande nou het ek probeer om handel te dryf teen die tendens, basies wag vir momentum te verminder en die opbou van my posisie teen die tendens. Kyk na dit op hierdie manier. Ten minste het jy geoefen geduld wag vir die mark om jou inskrywing vlakke te bereik. Dit werk wonders tot 2-3 weke gelede sedert basies was daar net een rigting en dit is oral kortsluiting die dollar. Elke keer as die momentum gelyk te stadig Ek het gedink ten minste 'n regstelling sal plaasvind. So ek sou begin opbou my posisie. Geen manier, net nog verder puntig, neem my uit elke keer. Im raai dit was aantreklik vir jou as jy dalk die quotExpectedquot regstelling kan bereken. Hulle kan ook bereken vir Trend Voortsetting. My live rekening het met 25 - Ek het begin lewende handel aan die begin van April, nadat hy my demo rekening op 40 met behulp van slegs Conter tendens handel. Waarskynlik 'n nodige kwaad inwortelen Money Management in jou handel styl. Op hierdie punt Im dink aan hierdie stelsel sloot heeltemal Ek weet wat dit gesê word oor 'n nuwe stelsel om nie te sloot dit by die eerste verlore ambagte, maar ek regtig bevraagteken die hele konsep van die toonbank tendens handel ná die lees van die laaste 3 weke beweging teen die dollar. Net oop 'n Wekelijks grafiek en kyk 3 mooi en duidelik bulish kerse. My voorstel sou wees om te neem wat jy tot dusver geleer het en klim 'n ander sport of twee op die leer van die saak vaardighede. Daar is 'n oorwig om quotThe mark so ver dat dit nie kan continue. quot Hoekom Youve dit gesien het gegaan. Ons het almal. Maar gewoonlik wanneer ons aan die verkeerde kant. Hoekom is ons so gewillig om dit Ridequot quotLet wanneer ons verloor en nie wanneer ons wen. Die Graal Soek oor Doel Trading. Verwyder die Subjektiwiteit. Tans Im op te hou, nie meer live ambagte, totdat ek besluit wat om volgende te doen. Wat doen jy mense dink toonbank tendens handel Is daar iemand hier suksesvol handel teen die tendens in 'n volhoubare wyse Nie my. Soms scalping of Sny N hardloop, maar nie consistantly. Gebruik dieselfde metode wat jy gewees het, maar probeer om dit met die tendens. Aangesluit April 2005 Status: Lid 51 Posts My 2 sent, vir alles wat sy werd is. Ek het ook graag 'n Contra by tye en handel teen die intermediêre tendens wees. My huidige stelsel has not is nog deeglik getoets, maar lyk belowend en het twee hoofkonsepte: 1) Slegs handel in die rigting van die tendens in 'n hoër tydraamwerk. Byvoorbeeld, as jy handel dryf 1 uur kaarte, handel in die rigting van die 4-uur tydperk. Jy sal wees en wag vir retracements / terugskrywings / countertrends op die 1 uur, maar sal steeds gaan met die langer termyn tendens. In Dow teorie terme, julle altyd handel met die primêre tendens. 2) Jy kan reeds dit te doen, maar om te wag vir verskeie tekens van bevestiging op jou countertrend ambagte. Byvoorbeeld, ek kyk vir die divergensie van die prys met twee ossillators, 'n Bollinger Band touch (dan verwerping) en 'n spesifieke ommekeer kers. Mutliple bevestiging goeie idee vir enige handel strategie, maar ek dink sy nog belangriker wanneer jy probeer om die tendens om weg te spring. Ive been plaas meestal op Moneytec maar ek dink ek sal skuif hier, ek wil dit meer, meer vriendeliker. Vir byna 3 maande nou het ek probeer om handel te dryf teen die tendens, basies wag vir momentum te verminder en die opbou van my posisie teen die tendens. Dit werk wonders tot 2-3 weke gelede sedert basies was daar net een rigting en dit is oral kortsluiting die dollar. Elke keer as die momentum gelyk te stadig Ek het gedink ten minste 'n regstelling sal plaasvind. So ek sou begin opbou my posisie. Geen manier, net nog verder puntig, neem my uit elke keer. My live rekening het met 25 - Ek het begin lewende handel aan die begin van April, nadat hy my demo rekening op 40 met behulp van slegs Conter tendens handel. Op hierdie punt Im dink aan hierdie stelsel sloot heeltemal Ek weet wat dit gesê word oor 'n nuwe stelsel om nie te sloot dit by die eerste verlore ambagte, maar ek regtig bevraagteken die hele konsep van die toonbank tendens handel ná die lees van die laaste 3 weke beweging teen die dollar. Net oop 'n Wekelijks grafiek en kyk 3 mooi en duidelik bulish kerse. Tans Im op te hou, nie meer live ambagte, totdat ek besluit wat om volgende te doen. Wat doen jy mense dink toonbank tendens handel Is daar iemand hier suksesvol handel teen die tendens in 'n volhoubare wyse Net my opinie, maar jy moet altyd meer as een handel strategie. Een vir trending markte en een vir-reeks gebind markte. Miskien een vir 'n lang termyn ambagte en een vir intraday ambagte. Jy kry die prentjie. as jy wil om handel te dryf in tye wanneer die mark optree as dit tans, moet jy 'n stelsel (of nog beter 'n model) wat jy kan voordeel trek uit te vind. Moenie weggooi jou huidige stelsel net omdat dit isnt werk as van die afgelope tyd. Stoor dit vir die tye wanneer die mark is ryp vir die gebruik daarvan. Dink aan dit as 'n ander klub in jou sak handel gereedskap. Hoop dit help. Net my opinie ook, maar ek stem saam met bonmeister. Die afgelope paar weke prys het getoon 'n baie sterk tendens. Jy kan nie klop die prys, want dit is wat dit is. Ek wouldnt dink 'n toonbank tendens stelsel sal werk in sterk trending mark, ten minste totdat die prys toon 'n soort van ommekeer, wat dit vir 'n baie pare has not gedoen die afgelope tyd. Ek sou dink dat as jou stelsel nie die geval werk in hierdie tipe mark, dan bly uit die mark totdat jy sien tekens van 'n verandering. Of laat jou stelsel rus 'n bietjie en probeer iets anders. Gaan saam met die vloei. As jy kan nie klop um, sluit um, so te sê. Net my twee sent. Jimmy geword April 2005 Status: Lid 51 Posts Een ander ding: Ek stem saam met die idee van die saak 2 of meer stelsels wat verskillende reëls / begrippe. Ek is nie so oortuig egter deur die idee dat jy net quotstop tradingquot een van jou stelsels wanneer marktoestande Arent gunstig. Dis baie makliker gesê as gedaan. Die mark eenvoudig nie die geval vir ons sê wanneer dit verander (trending te wissel, vlugtige te konsolideer, ens). Im meer geneig om baie selektief stelsels wat kry te sleg dont beskadig toe marktoestande gunstig Arent te ontwerp. (Met ander woorde, het reëls / metings wat herhalende verliese en ontwerp stelsels wat net skaars, baie hoë waarskynlikheid setups te begin met die handel te voorkom.) My 2 sent, vir alles wat sy werd is. Ek het ook graag 'n Contra by tye en handel teen die intermediêre tendens wees. My huidige stelsel has not is nog deeglik getoets, maar lyk belowend en het twee hoofkonsepte: 1) Slegs handel in die rigting van die tendens in 'n hoër tydraamwerk. Byvoorbeeld, as jy handel dryf 1 uur kaarte, handel in die rigting van die 4-uur tydperk. Jy sal wees en wag vir retracements / terugskrywings / countertrends op die 1 uur, maar sal steeds gaan met die langer termyn tendens. In Dow teorie terme, julle altyd handel met die primêre tendens. 2) Jy kan reeds dit te doen, maar om te wag vir verskeie tekens van bevestiging op jou countertrend ambagte. Byvoorbeeld, ek kyk vir die divergensie van die prys met twee ossillators, 'n Bollinger Band touch (dan verwerping) en 'n spesifieke ommekeer kers. Mutliple bevestiging goeie idee vir enige handel strategie, maar ek dink sy nog belangriker wanneer jy probeer om die tendens om weg te spring. Stem saam met Bemac Wat tydraamwerke gebruik jy Hoekom nie handel dryf againt die tendens op jou onderste tyd, maar met dit op jou hoër - Handel teen die 1 min tendens in die rigting van 5 min / 30 min. Dit is 'n baie makliker as om te probeer om tops en bottoms haal. Kyk bietjie na een van Alexander ouderlinge boeke, handel vir 'n lewe en kom dan in my Trading Kamer. Beide verduidelik sy trippel skerm stelsel, en dit is wat die bogenoemde voorstel is. In elk geval, lees een van hierdie is noodsaaklik lees, ongeag stelsel wat jy van plan is om handel te dryf. Sy Triple Screen stelsel in 'n neutedop dui pluk 3 tydraamwerke, byvoorbeeld: Hoër 30 min - Handel eers in die rigting van hierdie tendens, indien teenwoordig. Indermediate 5 min - Inskrywings is trek rug van die 30 minute tendens. Laer 1 min - Word gebruik om punt inskrywings ontdek op die 5 min pen. Inskrywings word gefiltreer met verskeie aanwysers, veral waar afgewyk word. Sjoe Soveel groot antwoorde in so 'n kort tyd. Ek het gedink Moneytec is die moeder van alle fx forums maar dit lyk VF is die ouma. Die trippel skerm metode lyk interessant, tot nou toe het ek bv met behulp van 2 tydsraamwerke inskrywing amp afrit op 1H grafiek met inagneming van ondersteuning / weerstand van die daaglikse grafiek. Dankie almal vir jou voorstelle Kan jy asseblief vertel ons die verhouding van 'n suksesvolle ambagte totale ambagte wat lei tot 'n drawdwon van 27.5 (wat aangedui in terme) Jy mag wil om jou verbintenis te balanseer in die tye wanneer jou metode is meer suksesvol Vs wanneer dit is nie die vervaardiging van verwagte resultate. Die dief van Wall Street Ive been plaas meestal op Moneytec maar ek dink ek sal skuif hier, ek wil dit meer, meer vriendeliker. Vir byna 3 maande nou het ek probeer om handel te dryf teen die tendens, basies wag vir momentum te verminder en die opbou van my posisie teen die tendens. Dit werk wonders tot 2-3 weke gelede sedert basies was daar net een rigting en dit is oral kortsluiting die dollar. Elke keer as die momentum gelyk te stadig Ek het gedink ten minste 'n regstelling sal plaasvind. So ek sou begin opbou my posisie. Geen manier, net nog verder puntig, neem my uit elke keer. My live rekening het met 25 - Ek het begin lewende handel aan die begin van April, nadat hy my demo rekening op 40 met behulp van slegs Conter tendens handel. Op hierdie punt Im dink aan hierdie stelsel sloot heeltemal Ek weet wat dit gesê word oor 'n nuwe stelsel om nie te sloot dit by die eerste verlore ambagte, maar ek regtig bevraagteken die hele konsep van die toonbank tendens handel ná die lees van die laaste 3 weke beweging teen die dollar. Net oop 'n Wekelijks grafiek en kyk 3 mooi en duidelik bulish kerse. Tans Im op te hou, nie meer live ambagte, totdat ek besluit wat om volgende te doen. Wat doen jy mense dink toonbank tendens handel Is daar iemand hier suksesvol handel teen die tendens in 'n volhoubare wyse Ohis interessante strategie ive dit nog nooit tevore tryed maar kan wees as ek 'n baie oefen en sal professionele ek kan om dit te gebruik. en nou het ek 'n baie leer om te begin. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf


No comments:

Post a Comment